اموزش اشپزی | حذف ایکلود ایفون  | قالیشویی در هشتگرد | خرید سرور مجازی ایران | خرید بک لینک | خرید هاست | انجام پروژه متلب | خرید پمپ هوا | لایت فارکس
خرید بک لینک

خرید بک لینک

خرید بک لینک یکی از راه‌کارهای مهم و اساسی است که در گذشته می‌توانست به افزایش رتبه سایت تا حد زیادی کمک کند. سوال بسیاری از مدیران کسب‌وکارهای آنلاین این است که آیا این کار هنوز هم می‌تواند روی سئو سایت تاثیر بگذارد؟

استفاده از بک لینک برای افزایش اعتبار وب‌سایت دیگر مانند گذشته ساده نیست و افراد باید در این مسیر به نکات مختلفی توجه داشته باشند تا تاثیر لازم را از آن بگیرند. به همین دلیل نیز قصد داریم در این مطلب به بیان این نکات و نتیجه‌ای که استفاده از بک لینک روی سایت می‌گذارد را بررسی کنیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بک لینک چه کاربردی دارد؟

پیش از هر اقدامی بهتر است کمی راجع‌به اینکه بک‌ لینک چیست و چه کاربردی دارد صحبت کنیم. همه ما پس از ورود به وب‌سایت‌های مختلف و در حین خواندن مطلب مورد نظرمان، با لینک‌هایی مواجه شده‌ایم که ما را به صفحات سایت‌های دیگر منتقل می‌کنند.

به این نوع لینک که می‌تواند روی بهینه‌سازی سایت تاثیر زیادی بگذارد بک لینک گفته می‌شود. همچنین متنی که با کلیک روی آن به سایت دیگری هدایت می‌شویم انکر تکست نام دارد.

تبلیغات در هر فضایی و برای هر نوع بیزینسی باید وجود داشته باشد. این موضوع برای کسب‌وکارهای حضوری  و آنلاین صدق می‌کند. یکی از مهم‌ترین راه‌کارهای تبلیغ در بستر اینترنت برای وب‌سایت‌ها، خرید بک لینک است.

درواقع باید گفت مهم‌ترین کاربرد بک لینک تبلیغ کسب‌وکار و تشویق کاربران برای ورود به وب‌سایت است. اگر از این راه‌کار به‌درستی استفاده کنید موتور جست‌وجو نیز به سایت شما اعتبار بیشتری می‌بخشد و آن را در صفحه‌های اول به مخاطبین نشان می‌دهد. در نتیجه اعتماد کاربران به کسب‌وکار شما نیز افزایش خواهد یافت.

تاثیر خرید بک لینک بر سئو سایت

در سال‌های گذشته الگوریتم‌های موتور جست‌وجو ساده‌تر بودند و مهم‌ترین عاملی که در رتبه‌بندی سایت‌ها و بهینه‌شدن سئو تاثیر داشت بک لینک بود. اما این موضوع در حال حاضر کم‌رنگ‌تر و حتی در بیانی سخت‌تر نیز شده است.

اگر می‌خواهید این فرآیند رتبه سایت شما را ارتقاء دهد باید برای خرید بک لینک قوی اقدام کنید. همچنین به این موضوع توجه داشته باشید که هر سایتی نمی‌تواند اعتبار کسب‌وکار شما را افزایش دهد.

به‌طور کلی باید گفت بک لینک قوی و اصولی می‌تواند مزایای زیر را برای شما به‌همراه داشته باشد، در غیر این صورت احتمال آسیب‌رساندن به دامنه و پیج رنک (Pagerank) یا همان رتبه صفحات را نیز دارد. این مزیت‌ها به شرح زیر هستند:

ترافیک وب‌سایت را افزایش می‌دهد

افزایش ترافیک سایت می‌تواند هدف هر کسب‌وکاری باشد. وقتی تعداد کاربران بازدیدکننده از وب‌سایت زیاد شود می‌توانید با استفاده از محتوای مناسب، کالا و خدمات خود را راحت‌تر به آنها عرضه کنید. یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای رسیدن به این هدف در کوتاه‌ترین زمان خرید بک لینک است.

افزایش سرعت ایندکس صفحات

قطعا شما انتظار دارید پس از انتشار محتواهای مختلف که می‌تواند محصول، مقاله، ویدیو یا هر چیز دیگری باشد؛ گوگل آنها را در زمانی کوتاه ایندکس کند. درصورت استفاده از بک لینک، حضور ربات‌های موتور جست‌وجو در سایت شما بیشتر می‌شود و در نتیجه ایندکس نیز سریع‌تر رخ می‌دهد.

افزایش اعتبار دامنه (دامین آتوریتی)

هرچه اعتبار دامنه یک سایت بیشتر باشد یعنی می‌تواند به جایگاه مناسبی در جست‌وجوی گوگل دست یابد. این مشخصه به‌صورت غیرمستقیم روی بهبود سئو تاثیر دارد و یکی از راه‌های رسیدن به آن استفاده از بک لینک دائمی است.

خرید بک لینک تضمینی

خرید بک لینک تضمینی

خرید بک لینک دائمی بهتر است یا اعتباری؟

به‌طور کلی باید گفت بک لینک‌ها به‌صورت دائمی و اعتباری یا فالو، نوفالو وجود دارند که هر کدام تاثیر مختلف خود را روی سایت می‌گذارند. اما برای اینکه بتوان با ارتقاء کلمات کلیدی به صفحات اول گوگل رسید کدام نوع مناسب‌تر است؟ با توجه به تاثیری که از این موارد دیده شده و همچنین  قیمتی که دارند باید گفت بک لینک دائمی بهتر و به‌صرفه‌تر خواهد بود.

خرید بک لینک چه خطراتی روی سئو سایت دارد؟

گوگل امروزه به‌شدت روی استفاده از بک لینک حساسیت نشان می‌دهد و شما به‌هیج‌وجه نباید از بک لینک‌هایی استفاده کنید که توسط ربات ایجاد شده‌اند. ربات‌های گوگل به‌راحتی این نمونه‌ها را تشخیص می‌دهند و سایت شما با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

درحال‌حاضر مجموعه‌های مختلفی وجود دارد که در زمینه‌ ایجاد بک لینک به‌صورت دستی و کاملا ایمن فعالیت می‌کنند و شما با استفاده از خدمات این شرکت‌ها می‌توانید به‌راحتی به مزایای استفاده از بک لینک دست یابید.

این مجموعه‌ها با تمرکز روی لینک‌سازی در وب‌سایت‌های معتبر و ارتقاء سایت از طریق کلمات کلیدی، تمام سعی خود را به‌کار می‌گیرند تا کسب‌وکار شما اعتبار لازم را از گوگل کسب کند و بتواند به صفحات اول جست‌وجو وارد شود.

شرکت داده نگار عماد فرداد یکی از مجموعه‌های معتبر فعال در این زمینه است که شما می‌توانید برای خرید بک لینک تضمینی، به‌صورت دائمی یا اعتباری از آنها کمک بگیرید.

نکات مهم در تهیه بک لینک

چند نکته‌ کلیدی در این زمینه وجود دارد که شما به‌عنوان مدیر سایت یا شخصی که روی سئو کار می‌کند باید با آنها آشنا باشید. این موارد به شرح زیر هستند:

  • بک لینک را از شرکتی معتبر خریداری کنید.
  • استفاده از رپورتاژ آگهی و بک لینک در کنار یک‌دیگر باعث بهبود سئو سایت شما می‌شود.
  • بک لینک خریداری شده بهتر است درسایت‌هایی قرار گیرد که از نظر محتوا با کسب‌وکار شما هم‌خوانی دارند.
  • با توجه به کسب‌وکار خود و نوع فعالیت رقبا، تشخیص دهید چه تعداد بک لینک روزانه برای وب‌سایت شما مناسب‌تر است.
  • لازم نیست بک لینک حتما برای صفحه اصلی وب‌سایت باشد. در این زمینه باید به کلمه کلیدی که برای صفحات مشخص کرده‌اید توجه کنید و انکر تکست و لینک‌سازی براساس آن انجام شود.
  • لینک‌سازی بهتر است کاملا طبیعی باشد و انکری که کاربر از طریق آن به سایت شما منتقل می‌شود؛ باید بتواند نیاز شخص را کاملا برطرف کند.

جمع‌بندی

خرید بک لینک اگر از طریق مجموعه‌های معتبر انجام شود می‌تواند به سئو سایت کمک کند. یعنی با این‌کار وب‌سایت شما زودتر به صفحات اول گوگل منتقل می‌شود.

بک لینک همچنین می‌تواند به افزایش ترافیک و جذب مشتریان بیشتر کمک کند. اما برای خرید آن باید حتما از مجموعه‌هایی که لینک‌سازی را به‌صورت دستی انجام می‌دهند کمک بگیرید. شرکت داده نگار عماد فرداد در این مسیر راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه می‌دهد.

لطفا نظر خود را بنویسید

نظر با ارزش شما پس از تایید مدیر نمایش داده می شود.